DRUŠTVENA ODGOVORNOST

Potomac proizvodi su napravljeni u Hrvatskoj.

Društveni utjecaj, s naglaskom na ekonomsku, ekološku i socijalnu odgovornost i učinkovitost poslovanja, apsolutni je prioritet tvrtke Potomac, pa tako pristup tvrtke etičkom trgovanju podupire predanost transparentnosti i kontinuiranom poboljšanju.  Stalno iskorištavanje energije kreativnog razmišljanja kulture za pozitivne promjene, u vlastitoj organizaciji, kao i u poslovnim partnerstvima, širenjem angažmana u zajednici i društvenog i ekološkog učinka, te predanošću ka širenjem globalne zajednice  Potomac dodatno naglašava svoje temeljne vrijednosti vizije i misije.

Podupiranje zajednice

Tvrtka svojim sponzorstvima i donacijama svake godine pomaže veliki broj humanitarnih udruga, dobrotvornih akcija te različita kulturna, sportska i zabavna događanja. Društvena odgovornost tvrtke Potomac potvrđena je i u osnivanju i podupiranju neprofitne ustanove Academia Cravatica (AC), s ciljem istraživanja, razvoja i promicanja kravate kao dijela hrvatske i svjetske kulturne baštine.

Jedan od načina stvaranja društvenog kapitala po kojem je tvrtka Potomac ujedno i najpoznatija je osnivanje i sponzoriranje neprofitne organizacije Academia Cravatica, a čija je zadaća i misija istraživanje, čuvanje i promicanje kravate kao pokretne Hrvatske i svjetske baštine.Kulminacija rada ustanove Academia Cravatice je bila umjetnička instalacija "Kravata oko Arene" 2003. čija slika je obišla svijet i vidjelo ju je više od milijardu ljudi.Neki od važnijih impresivnih kulturnih projekata, sponzoriranih od strane tvrtke Potomac, su projekti poput "Kravate oko Hrvatske", projekta ''Kravata u žitu'', popularna međunarodna izložba "Izazov kravate" (Kairo, Johanesburg, Split, Sarajevo, Mostar, Beč, Varšava, Berlin, Sofija, Santiago de Chile), dokumentarni film "Kravata!" koji je prikazan u 10-tak zemalja svijeta, projekt "Svjetski dan kravate" (18. Listopad), osnivanje "Muzeja kravate" u Zagrebu, izdavački rad i mnogi drugi projekti, koji su na ovaj ili onaj način obogatili hrvatsku kulturnu baštinu.

Pročitajte više o Neprofitnoj ustanovi Academia Cravatica   Academia Cravatica.

Sponzorstva 

Potomac kombinirajući predanost, znanje i kreativnost zaposlenika s korporacijskom financijskom potporom podržava inovativne organizacije i programe u svojoj zajednici, te nizom godina, kroz donacije i sponzorstva, potiče promoviranje Hrvatske u svijetu i svjetsku kulturnu baštinu te podupire kravatu kao najoriginalniji autohtoni suvenir i poslovni poklon, te znak prepoznatljivosti  državljanina domovine kravate.