O NAMA

Riječ direktora

Izvorno, kravata je simbol ljubavi i vjernosti, slobode i odgovornosti, ljudskog dostojanstva i zajedništva - mnogih danas već pomalo zaboravljenih ljudskih vrijednosti. Mi sve te vrijednosti živimo, i izražavamo ih svakim našim proizvodom. Kako i ne bi kad su one duboko utkane u filozofiju kompanije i svaki naš proizvod.

Bez pretjerivanja izjavljujem da je naša djelatnost inovativna jer priča priču o kravati na potpuno nov način.

Za nas klasični modni izričaj počinje kravatom i gradi se iz njega: „Kravata je simbol dostojanstva i otmjenosti osobe, znak svečanih i radosnih trenutaka. Ali kravata je i mnogo više od toga. Kravata je, zapravo, preobrazila izgled modernog muškarca. Košulja, do tada u povijesti „zatvorena“, otvorila se i dobila okovratnik, odijelo se otvorilo i dobilo revere…, kako bi se istakla kravata, koja je cijeloj figuri muškarca dala ton uspravnosti, jednu novu okomicu. Promijenio se i raspored boja: dotadašnje „šarenilo boja“ na odijelima premjestilo se i usredotočilo na kravati, kao izrazu osobnosti…“ rekao je Marijan Bušić, idejni začetnik i osnivač tvrtke. „Rubac, šal, zavezan u čvor, zapravo je prva kravata. Tako i ženski klasični izričaj započinje rupcem ili šalom. On preobražava i ženskoj figuri daje svečani ton i ženstvenost. Ženska košulja i odijelo, kao i muški njihovi ekvivalenti, prilagodili su se u svom razvoju kravati koja je i originalno nastala u međuodnosu muškarca i žene.“

Vrijednosti tvrtke iskazane su i kroz postavljanje novih trendova – jedinstveni smo, posebni i drugačiji što se vidi u jedinstvenom dizajnu i visokoj kvaliteti proizvoda. Svaki naš proizvod ima priču iza sebe. Osim iznimne kvalitete proizvoda, priča o kravati te priče o motivima dezena, bili su ključni elementi diferencijacije koji su činili novi proizvod ekskluzivnim i omogućili mu uspješno pozicioniranje na tržištu. Mi smo zaljubljeni u naše proizvode i to kupci osjećaju.

Dugoročni cilj tvrtke Potomac je utvrditi i podići svjetski standard u proizvodnji ekskluzivnih kravata, košulja, rubaca i šalova u cijelom svijetu te posjedovati salon Croata u svim većim svjetskim gradovima. Na tržištu želimo biti prisutni sa proizvodima izvanredne kvalitete, jedinstvenog dizajne i simboličke snage. U skladu s tim, u godinama koje slijede, Potomac planira povećati proizvodne, marketinške i prodajne kapacitete. No, u svom tom širenju, ne želimo izgubiti na izvornosti, naš proizvod ima dušu i to nam je najbitnije.  -  predsjednik Uprave, Franjo Bušić.

VIZIJA BRANDA CROATA

Potomac jedinstvenim poslovnim konceptom na svjetskoj razini stvara nove vrijednosti odijevanjem kao pravom mjerom slobode i odgovornosti, samosvijesti i dostojanstva žene i muškarca.