O NAMA

Standardi poslovanja

Tvrtka Potomac posluje prema svim suvremenim načelima poslovanja. S ključnim elementima, poput iznimne kvalitete proizvoda, inovacije u dizajnu, marketinškom pristupu i intenzivnoj komunikaciji s javnošću, tvrtka Potomac postala je svjetski prepoznatljiva i učinila svoje proizvode ekskluzivnim u odnosu na domaću i stranu konkurenciju. Tvrtka Potomac u javnosti je prisutna s brojnim kulturološkim projektima koje prate domaći i strani mediji.

Putem vlastitih maloprodajnih mjesta Potomac plasira proizvode branda Croata prvenstveno na domaće tržište, a preko vlastitih predstavništava, zastupnika, distributera i agenata na strana tržišta.

Tvrtka Potomac dizajnira, stvara, proizvodi i prodaje svilene proizvode, kravate, šalove i ženske rupce, muške i ženske košulje te modne dodatke, a širom svijeta poznata je kao nositelj modnog branda CROATA koji čini okosnicu poslovanja.

CROATA je u komunikacijskom smislu postala originalan izraz bogatstva hrvatske i svjetske  kulturne baštine.

Nagrade i priznanja

Utemeljitelj tvrtke Potomac i neprofitne organizacije Academia Cravatica , gospodin Marijan Bušić, 2011. godine osvojio je GRAND PRIX nagradu za projekt Kravata oko Arene, a Redom Danice hrvatske s likom Marka Marulića odlikovan je za zasluge za kulturu i promicanje ugleda Hrvatske u svijetu.

Predsjednik RH Ivo Josipović odlikovao je Marijana Bušića, osnivača tvrtke Potomac te neprofitne ustanove Academia Cravatica, za njegove osobite zasluge u promicanju identiteta, ugleda i prepoznatljivosti Republike Hrvatske u svijetu.

Tvrtka s najoriginalnijim konceptom u maloprodaji

Sa željom da približimo priču o kravati, njezinu povijest i značenje kupcima osmislili smo novi koncept u maloprodaji - Koncept Muzej u izlogu. Riječ je o izložbenom prostoru unutar prodajnog mjesta, a koncept Muzej u izlogu (eng. shop museum), primjer je muzeološke realizacije predstavljene široj međunarodnoj muzejskoj zajednici kao obrazac specifičnog oblika trgovine inspiriranog lokalnom baštinom.

U naš salon na splitskom Peristilu ugradili smo koncept Muzej u izlogu čija je svjetska premijera realizirana u ljeto 2008. godine, a strukovna verifikacija provedena je na konferenciji »Najbolje u baštini« u Dubrovniku 2008. godine te na stručnome skupu 1. europski forum kompanijskih muzeja, održanom u Milanu iste godine, gdje je naš projekt istaknut kao najoriginalniji primjer interpolacije maloprodajnog prostora i muzejskog izlaganja.

CROATA salon u Rijeci uočljiv je zbog koncepta pod nazivom »Iz povijesti i pretpovijesti kravate« – u sklopu prodajnog prostora integrirana je priča o kravati, njenoj povijesti i značenju. Riječ je o izložbenom prostoru unutar prodajnog mjesta, odnosno o svojevrsnom muzeju u sklopu salona Croata.